I väntan på kök

Idag ska köket komma från IKEA. Kanske ska jag sluta att sitta vid datorn eftersom de ska ringa en halvtimme innan och beräknas komma hit mellan 15 och 20. Å andra sidan kan de gott ringa på sambons mobil för det är bäst att de pratar med honom om det ska förklaras väg eller något annat praktiskt. Jag har fått order att se till så det finns plats att ställa lådor. Hoppas att det för tillfället tomma köket räcker som avlastningsplats, annars får de barrikadera hallen också. Passande nog håller jag på att läsa en intervjubok med Kamprad. Det är fascinerande att läsa om hur han startade hela IKEA-konceptet. Jag har inte hittat ett ord om sambons pappa och måste nog försöka kontakta Ingvar själv och fråga. Enligt sambon kände hans pappa Ingvar för länge sedan och de hade lite affärer ihop men när Ingvar ville slå sig på möbler drog han sig ur. Han trodde inte att det skulle vara lönsamt...

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har redan haft min IKEA-leverans idag...

2007-10-17 @ 13:43:20
Postat av: laaaarsson

hahah oj oj inte kul att ha Gollum till granne hörrödu :) SJälv har jag en Hitler som granne. Inte så kul heller... Hmm nä jag känner inte till någonm Lissman men jag frågade min pojke nu och han visste om en Mariella Lissman.. Hans bror är lika gammal som henne så det är väl därifrån :)

2007-10-17 @ 15:25:47
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Ylva

Maria. Aha, så då har du en jättesoffa att bo i nu?

Larson. Vi bor i lustiga huset och har bara knasgrannar förutom en tjej som vi hyr ut till. Läskigt att bo granne med Hitler!

2007-10-17 @ 15:51:54
Postat av: Maria

jepp har knappt lämnat den sedan den blev monterad när L kommit hem *lycklig*

2007-10-17 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0