Brist på badrum

Vi har egentligen aldrig något badrum eftersom det bara är en dusch, men man säger liksom badrum ändå, om man inte vill säga toa. Grannen mittemot ringde på och frågade om vi har problem med avrinningen i badrummet. "Vi har inget badrum!" Rolig replik, men det fattade nog inte han. Inte vet jag om vi har problem med vattnet i badrummet, om man inte kallar det för problem att vi har rivit ut hela rummet. Snart är vi nere hos tjejen under om vi inte passar oss. Idag har sambon fixat hit en elektriker som skulle komma klockan sju. Det är en hemskt ful tid på morgonen så då fick han vara hemma och ta hand om det. Jag var visserligen vaken och konstaterade att någon var här mellan 7.17 och 7.42. Sedan kom sambon in i sovrummet och försökte förklara för mig att vi inte kommer att ha någon toa på ytterligare ett par veckor, för nu ska de dra om elen i hela lägenheten när vi ändå rivit upp golvet. Jag var så trött så det gjorde ont att öppna ögonen och bad sambon prata med mig en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0