Festivalsommar

Ibland, fast bara ibland, är det synd att jag inte längre bor i Hedemora. Flera av våra elever ska åka till Borlänge i sommar på peace&lovefestivalen som verkar bli jättebra i år. Inte för att jag fattar hur de har råd, men jag antar att de jobbar, sådär som jag inte gjorde. Jag har blivit för bekväm för att vilja tälta fyra dagar i lera och snusk och fylleri men om det är festival nära kan man ju bo hemma. Förut ville jag åka till Hultsfred och Roskilde men det känns alltså för besvärligt nu. Jag har ju aldrig tältat på festival men tillbringat en hel del tid på campingen på Dala-Rock ändå. Fast det var skönt att gå hem och sova, åtminstone några timmar. Jag är fortfarande sugen på Visfestivalen i Västervik. Har kompisar som kan fixa stuga där.

www.peaceandlove.nu
www.visfestivalen.se

Kommentarer
Postat av: elli

peace and love ska mina kompisar på :D

2008-04-26 @ 10:07:17
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: elli

haha ja men precis, den är ju superfin :D

2008-04-26 @ 10:18:30
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Patrik

Kom gärna till Skärblacka 12 maj.

http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=727

2008-04-27 @ 18:01:46
Postat av: Anonym

Jag tror inte att jag får ledigt för att åka till Skärblacka en måndag. Fast det lät trevligt.

2008-04-27 @ 21:52:17
Postat av: Patrik

Minneskonserten i Skärblacka är flyttad till 10 maj.

2008-05-06 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0