Henrik Schyffert

Jag såg Parlamentet idag med en ovanligt rolig laguppställning; Henrik Schyffert och Helge Skoog mot Robert Gustafsson och Henrik Hjelt. Ibland kan jag bli lite trött på Robert Gustafsson när han är med precis överallt och kör samma miner och skämt, men jag tycker inte att han är så himla mycket på TV nu som han var ett tag och jag tycker fortfarande att han är en av de roligaste vi har i Sverige. Liksom Henrik Schyffert som dessutom är så snygg! Mmm, så söt som en liten nalle när han ler. Jag hörde hans fru Bea Uusma sommarprata för några år sedan och hon berättade hur fantastiskt det är att vara gift med Schyffert (fast jag kan tycka att det är lite opersonligt att kalla sin man vid efternamn) och att hon fortfarande efter flera år vaknar bredvid honom varje morgon och tänker "Ja, högsta vinsten!". Det var härligt att höra.


Kommentarer
Postat av: Liz1e

tänkte precis likadant när jag såg hans föreställning the 9o's - så hon har rätt hans fru:)

Gillar din blogg!

2008-05-02 @ 12:17:42
URL: http://www.liz1e.blogspot.com
Postat av: Ylva

Åh, den föreställningen skulle jag vilja se!

2008-05-03 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0