Roland Nilsson

Plötsligt blev jag nyfiken på fotbollsspelaren Roland Nilsson. Kompisar tycker att han är snygg men jag visste inte vem det var. När jag ringde och pratade med mamma så vidarebefordrade hon mina frågor till pappa, ett levande uppslagsverk. "Runt 40 år. 70 landskamper." Hur ser han ut? Är han snygg? "Otidsenlig, prydlig,bena,vältränad." Okej, rätt bra information. Sedan blev det google såklart. Enligt wikipedia född 1963 och numera tränare för Malmö FF. Jag är aggressivt ointresserad av fotboll och vet ungefär Zlatan, Henke och Ljungberg. Och Brolin och Dahlin. Men eftersom jag är kändiskåt kan det bli spännande med idrottare. Jag vet inte riktigt om jag tycker att den här Roland är snygg, måste prata mera med fotbollsgillande väninnor om detta. Men nog ser han äldre ut än 45?


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du säker på att det är lagligt att plocka bilder från andra och lägga ut här? Det är inte jag...

2008-04-28 @ 19:11:45
Postat av: Ylva

Nej, jag är inte alls säker på det men plockar mest bilder från google och tror inte de kommer att stämma mig. Någon som vet får hemskt gärna upplysa mig om vad som gäller.

2008-04-29 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0