Runkfest

Imorgon är det dags för stor runkfest igen. Alltså, det står runkfest i min filofax vilket betyder att vi ska fira sista april i Runkarp, så nu kan alla som ville läsa om en stor bögsammankomst besviket sluta läsa. Fast det kanske blir lite bastuklubb... Jag vet att åtminstone några av gästerna kommer att vilja basta. Jaha, jaha, jag har en del att göra idag. Ska deklarera. Jordbruk med två får, inte så höga inkomster på det. Vill inte tänka på vad de där kräken kostar oss i bensin med fyra mil om dagen. Vi har inte hittat något fåravdrag men vi har varit nära att kunna få EU-bidrag då man måste ha minst nio får. Sedan ska jag laga köttfärsbönjoxgryta till 15-20 personer. Under tiden ska sambon lägga klart golvet så vi har någonstans att lägga gästerna som blir kvar över natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0