Spännande saker händer här

Nu hände det något konstigt. Jag var bara och fikade en kort stund och sedan kom jag tillbaka till biblioteket där allt såg ut att vara som det skulle. En elev frågade om skrivaren funkade och jag sa att ja, det ska den göra. När jag tittade in i det lilla rummet där skrivaren står så var halva borta. Jag och eleven tyckte det var högst besynnerligt. Hoppas att det är en reparatör som hämtat den, för den är lite smårisig. Det verkar ju ovanligt dumt att sno en halv skrivare. Ska jag behöva oroa mig över detta hela helgen? Nej, det ska jag inte, men jag tycker att man kan lämna en liten lapp eller något när man försvinner med saker.

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppsan!man vill inte att saker skall gå sin väg när man är o fikar - även om det är reparatören som lånat den...

2008-04-30 @ 16:02:33
Postat av: RS

Hej, nu finns en ny kulturfyra. Och om du lämnar en kommentar kommer jag att vara vid datorn flera gånger idag, så det blir inte som senast. Jag lovar:)

http://kulturbloggen.com/?p=3487

2008-05-01 @ 08:16:28
URL: http://kulturbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0