Tokfursten

Idag har jag varit på teater med skolan. Vi såg Tokfursten, efter en roman av Elgard Jonsson fast nu av Henning Mankell på något vis. Det var det mest besynnerliga jag varit med om på länge. Jag tror inte att eleverna förstod att uppskatta det riktigt heller tyvärr. De jag hörde tyckte det var svårt att förstå. Han som spelade själva Tokfursten var åtminstone snygg. Jag har ju lite problem med teater. Jag har inte sett så mycket jag gillat faktiskt. Film är mera för mig, fast jag är ingen totalcineast heller. Det har bara råkat bli så att jag tydligen är en av de mest aktiva i Bio Kontrast, för att jag går på deras möten.

Nu är sambon i Stockholm så jag behöver inte laga mat. Jag ska ut och äta på Charlie´s med några kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0