Vaniljsex?


Idag har vi haft studiedag, vilket innebär att eleverna varit lediga och personalen haft en föreläsare från RFSL. En bög från Argentina. Han pratade ganska allmänt om sexualitet men när han nämnde vaniljsex vaknade jag och några kollegor till och spann vidare på choklad, glass...

Ikväll ska jag till Växjö och lyssna på Tomas Andersson Wij. Mina kompisar vill bli upp-plockade på så konstiga ställen. En frågade om jag vet var Borgarkvinnan står. Nej, det har jag aldrig tänkt på, men restaurangen som inte längre heter Zeus eller Levante vet jag och det är tydligen nära denna staty. En annan föreslog först ett sågverk och sedan Bullens. Bullen kör taxi och dit hittar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0