Kulturfyran

Veckans kulturfyra från:

http://kulturbloggen.com/?p=1071


1. Modeveckan pågår. Vad betyder mode för dig?

2. Modebloggar är kanske de som gått bäst ur ekonomisk synvinkel, om man kikar på den svenska bloggosfären. Har du hittat någon modeblogg du tycker är bra?

3. Skulle du vilja försörja dig på att blogga?

4. Vad ger bloggandet dig? Eller med andra ord: Varför bloggar du?

1. Mode betyder inte mycket för mig. Jag tycker det är roligt att gå i affärer och titta på, prova (ibland) och köpa kläder, men jag bryr mig inte om vad som är trendigt och hett för tillfället.
2. Jag brukar inte läsa modebloggar. Ofta är det för dyra kläder för mig. Även om jag skulle ha råd så är jag för snål för att lägga mycket pengar på kläder.
3. Det vore kul att tjäna pengar på bloggande men jag skulle inte vilja göra det på heltid.
4. Jag bloggar för att jag tycker det är så roligt att skriva. Det är en kick att någon läser också. Det är lite terapi, lite utlopp för olika funderingar, lite substitut för den där journalisttjänsten jag aldrig fick och lite information och tyckande om kultur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0