Screw You och Splitting reality

Imorgon, torsdag, är det säsongsavslutning på Musik i Järnvägsparken. Då spelar Screw You kl. 18 och Splitting Reality kl.19. I Smålänningen skriver de Screw Yoy, fast så tror jag inte att de heter. Screw U hette förresten ett band i Hedemora i slutet av 80-talet, fast sedan blev det protester mot det obscena namnet och jag tror att de bytte till Damn the weather. Jag vet alls inte mycket om de band som spelar imorgon, men om jag är hemma och om det inte regnar kan det hända att jag går och lyssnar.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=229749091

Kommentarer
Postat av: Klas

Vilket sött litet bandnamn!

Lite skruvat kanske, men ändå.

2008-08-27 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0