Yfronten goes designblogg

Jag har köpt en jätterolig mugg som jag tittat på flera gånger innan jag kom på något bra användningsområde  för den. Den ser exakt ut som en sådan där plastmugg som brukar finnas på offentliga toaletter, men är i någon slags keramik, eller vad det kan heta. Jag är inte så hemma på det här med olika material, men tänk hård mugg och inte plast. Jag har den som medicinmugg och tycker det är kul varje gång jag öppnar badrumsskåpet och ser den. Bra medicin bara det!


Lite suddig bild det där, men visst är det kul? Bakgrunden är nya mosaiken i köket. Många tror att det är svindyr italiensk mosaik men vi hittade superfyndbilligt på Netto av alla ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0