Att inte stanna

Idag har jag mest inte stannat. Först åkte jag buss till Jönköping. Där hann jag äta två korvar med mos vilket var bra eftersom jag bara hade med mig sex muffins och godis som färdkost. I Jönköping bytte jag buss och åkte vidare till Stockholm. Det känns alltid lika konstigt att inte kliva av i Norrköping. Det var bara ett snabbt stopp för av- och påstigande. Jag saknar mina mor- och farföräldrar särskilt kring jul eftersom jag tänker på alla roliga jular jag firat med dem. Farmor och farfar bodde i Skärblacka och mormor och morfar i Jursla så jag har varit mycket i Norrköpingstrakten.

I Stockholm var jag bara i tjugo minuter mellan bussarna. Sedan blev det riktigt äkta dumt när vi åkte förbi Hedemora för det var dit jag skulle. Bussen stannar inte där längre utan pappa hämtade mig i Säter, Thomas Quick-land. Apropå psykon har det varit rån på Systemet i Hedemora idag. Två män med yxa och kniv fick tag i jag vet inte hur mycket pengar. De försvann från platsen till fots och polisen har säkrat spår vid scenen i Sveaparken. Jag känner mig hemma...


http://www.dalademokraten.se/Templates/pages/news.aspx?id=49919&epslanguage=sv


Förresten tycker jag att Statoilloggan är läskig och ser ut som en livmoder, jag gillar inte bilder på kroppen i genomskärning.

www.hertz.ee

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Ylva: Simdynan behöver Yambo, eftersom han har upptäckt att han når till bassängsbotten, om han ställer sig på bakbenen. Simdynan på bakkroppen förhindrar honom till att göra det.

2008-12-22 @ 22:39:47
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0