Business card

Jag undrar vad de har för uppgifter om mig på Handelsbanken i Hedemora. Jag får fortfarande brev adresserade

Ylva Rosen
Svensson

Svensson? Det bytte jag bort 1994. I Hedemora har jag inte bott sedan -97 och jag har inget konto i Handelsbanken, bara fonder och lån ihop med sambon. Nu har jag fått ett humoristiskt erbjudande att skaffa ett Business Card Skog och lantbruk. "Med kortet kan du enkelt skilja dina privata inköp från dem som tillhör näringsverksamheten." Detta bör noga övervägas. Jag har svårt att hålla isär alla mina inkomster. Tänk bara vad man tjänar på fem får på ett år för att inte tala om fyra hektar mark. Vi är självförsörjande på julgranar, vi tar en och så ger vi en till svärmor. Känner jag oss rätt gör vi inte ens det, utan snor på grannens mark.


Glatt får som tuggar äpple så öronen står åt alla håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0