Glasögon och lockar

Här är jag och mina glasögon. Det är inte så många som har sett dem eftersom jag alltid har linser. Nu är jag superförkyld och ska vila ögonen lite.

Idag när jag gick till jobbet blandsnöregnade det lite och mitt hår blev lagom lockigt. Det är typiskt att det liksom blir fin frisyr när det finregnar. Det händer ju inte jätteofta så jag får väl passa på att springa ut när det är dåligt väder om jag vill bli snygg i håret. Samtidigt får det inte regna för mycket för då blir det mera våt katt över det hela.

Ikväll hade jag tänkt gå och titta på en av våra elever som har trolleriföreställning men nu ska jag bara vara hemma och snora. Synd.


Kommentarer
Postat av: Elon

Är du superförkyld nu? Jaha, och jag har ont i hälsenan. Det här kan bli en intressant helg. Men ut lär vi väl komma ändå.

2008-12-10 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0