Julafton

Julafton har firats hemma hos mamma och pappa med mig och min brors familj på besök. Med en tre- och en femåring blir det många och stora julklappar. Jag vet inte om det var så genomtänkt men småkillarna uppskattade leksaksgitarren och -trumsetet de fick. De gick runt och frågade vad vi hade för favoritlåtar, men så bestämde treåringen att de skulle spela Sommar i Dalom.

Plötsligt upptäckte femåringen att den lilla helikoptern han fått av mig var borta och hur han kunde tänka på det fattar inte jag när han hade tjugofem andra leksaker runt sig. Han var säker på att lillebror slarvat bort den och lillkillen sa att den flugit in i granen. Det letades febrilt överallt och till sist hittade han sin helikopter. Långt in i julgranen!

www.pelastushelikopteri-pete.fi

Kommentarer
Postat av: spiderchick

ja du kommenterar ibland! det e jag glad för =)



God jul!

2008-12-25 @ 00:07:23
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja,det var bra och nu är jag frisk,må väl

2008-12-25 @ 10:54:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0