Snökaos

Inatt har det snöat rejält. Det är jättevackert men jag slår vad om att det kommer att försena mig. Någon som sätter emot? Det blir alltid snökaos så fort det kommer minsta lilla snö i Sydsverige. Jag ska åka buss till Halmstad och därifrån tåg till Göteborg. Tåget ska vara framme 16.15 och jag ska vara på Konserthuset klockan sju samtidigt som Lars Demian och Christian Kjellvander. Det vore också trevligt om jag och väninnan hinner äta innan (Hepp! Rim!).


http://henrikfexeus.se
Idag har jag cyklat igen efter att inte ha gjort det på en vecka. Jag har varit så sur på cykeln så den fått stå. Eller rättare sagt, cykeln har varit låst och inte gått att få upp förrän sambon köpte någon superstark olja.

Kommentarer
Postat av: Maria

Här är det inte snökaos (ännu) men Borås blir vitare så vi får väl se... Stannar ditt tåg i Mölndal tro? Det kanske vore smartare att hämta dig där isf...

2008-12-12 @ 09:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0