Våfflor

Nu är det tre som är intresserade av Garveriet på Gamla torg. Berättarnätet vill ha det för Berättarfestivalen och andra evenemang, en konstnär vill ha det som galleri och guldsmeden som redan har lokal på Gamla torg vill öppna café och sälja våfflor på sommaren. Trevliga idéer allihop, men nu måste jag låta matkultur gå före berättar- och konstkultur och tycker det är allra bäst om det blir våfflor där. Såklart.

Sambon har tagit bullrumpan (Renaulten) till Danmark idag och jag tror det blir Fratelli för mig. Våfflor var det, ja.

www.recepten.se

Kommentarer
Postat av: Maria

berättarnätet kan väl berätta bland åfflorna. jag kan lyssna o äta samtidigt för det mesta...

2008-12-16 @ 22:53:26
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0