Slädfärd

16905-23
Så här såg det ut för några år sedan när vi hade snö och en getabock. Vi kämpade länge för att arrangera foton där det skulle se ut som om han drog släden. Långt ut till höger i bild syns den magiska lilla blå skålen som vi hade mat att locka honom med.

Det här sportlovet finns det ingen snö alls. Det blir inget skid- eller skridskoåkande, som mina föräldrar brukar få med mig på. I stället bokar jag upp mina kompisar för promenader. Igår var jag på två hyfsat långa turer med olika vänner.

En av sambons kollegor sökte på nätet efter gummilister. Då hamnade han på Yfronten när jag skrivit om Värnamolist. Det var när jag var listig och lurade med sambon till Värnamo.

Kommentarer
Postat av: M

Vilken underbar bild! Finns det något finare än snö? Bilbo var en otroligt dum get men vad han gör sig på bild! Stor idyllvarning.

2008-02-20 @ 21:16:02
Postat av: Ylva

Visst är det fint? Bilbo var inte dum, han var smart...

2008-02-21 @ 08:41:24
Postat av: Maria

ni kanske ändå skulle ha slagit till på tre bockar o en klyka?

2008-02-21 @ 11:15:00
Postat av: Ylva

Ja, jag undrar varför bockkillingar alltid är billigare än getflickor. Jag törs inte tänka på hur många blåmärken jag skulle få om jag hade tre bockar.

2008-02-22 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0