Störd i dröm

Jag gick upp alldeles för tidigt idag, 7.15, och det är usch! Dessutom blev jag störd när jag var på en båt utomlands och precis skulle äta så mycket glass jag orkade. Glassbåten i Göteborg, kom tillbaka! Jag vill göra ett nytt försök att överäta våfflor och glass. Sist jag var där (den enda gången) klarade jag tre våfflor och nio kulor glass. Sedan var jag tvungen att lägga mig raklång på en bänk på kajen vid operan en stund eftersom jag inte kunde gå. Jag ska försöka sova och drömma sött (godis) på bussen till Göteborg nu.

Kommentarer
Postat av: Fridah

härlig dröm :)

2008-02-08 @ 13:42:18
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Ylva

Typiskt att man alltid vaknar innan det braa händer.

2008-02-08 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0