Tutingen och Lost

16905-12
Jag fortsätter med bilder från i somras av den anledningen att jag har sparat kompisens dalabilder i datorn. Det är alltså copyright KK på alla kort från sommarens dalaturné. Här är jag och kompis och fikar på Tutingen i Askersund. Mysigt och gott! Mamma, du hade rätt, de har för goda foccacia. Jag ser glad och pigg ut. Dessutom tycker jag att jag ser cool ut i solbrillor.

Ikväll är det säsongsstart för Lost. Jag tycker att det har blivit sämre, i början var det så himla spännande med monster och oförklarliga saker men sedan har det mest blivit intriger och bråk med "de andra". Det känns lite för mycket som Robinson. Samtidigt undrar jag hur det ska gå och nu har jag fått veta att de inte kommer att fortsätta spela in serien i all evighet utan att sista avsnittet kommer att sändas i USA 2010 så jag följer den ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0