Carolyna

Jag är fascinerad av hur Mel C uttalar Carolyna (kollade just stavningen och förstår möjligen varför det inte uttalas kärolajna) och hur hon får det att rimma på "get this far " som jag tror att hon sjunger.

På jobbet skulle jag beställa en bok från en skum sida som hette Lycknis. Det gick inte för de tyckte inte att skolan var tillräckligt kreditvärdig. Så det räcker inte med en sexsiffrig budget? Då ska jag nog inte försöka beställa något privat heller.

Jag skyller på den här regniga vintern att jag är rödhårigare än jag vill vara, kanske är det rost? Ikväll ska jag få hjälp av en kompis att färga fransar och bryn. Det är lite överdrivet att ha röda ögonbryn va´? Håret har jag blondsprejat så det är ätt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0