Cops

Igår tittade vi på Cops, synnerligen amerikanskt program med äkta händelser där polisen har ingripit i USA. Det är stundom riktigt roligt att höra alla fantastiska undanflykter. Polisen körde horstråket och ertappade en man och en kvinna mitt i en avsugning. De sa åt gubben att dra upp byxorna och kliva ur bilen. Kvinnan hävdade hårdnackat att de kände varandra och satt och pratade om hennes döda mamma. -Viskade du i  hans knä?undrade polisen. Ett annat par hade bråkat rejält, killen hade blivit biten bakom örat och tjejen hade fått en tand utslagen. Då sa tjejen att hon bitit killen när de hade sex. En kvinna var hög som ett troll men hade förstås aldrig tagit droger. Jag fattar inte att de bara orkar tjafsa emot polisen.

Sambon berättade att vi kanske kommer att bli bjudna till en av hans kollegor när de får belgiska gäster. Det är tydligen så att den belgiske mannen känner sambon för att de träffats på jobbet och det belgiska paret brukar komma hit på sommaren och bo hos kollegan. Då har de råkat bjuda in en annan Kalle som inte känner belgarna. Haha, jag som trodde att min Kalle brukar heta Karl-Henry på jobbet för att undvika förväxlingar med alla andra Kalle som finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0