Försoning

Igår åkte vi med ett par vänner till Växjö och gick på bio. Jag och väninnan såg tjejfilmen Försoning, som var sorglig, fast inte lika sorglig som vi hade trott för vi grät ingenting. Keira Knightley var vacker och bra som vanligt men jag hade väntat mig något ännu mera gripande, tror jag. Sedan var det väldigt mycket från andra världskriget som inte hade så mycket med själva historien att göra. Grabbarna såg Arnfilmen och tyckte väl också att den var sådär, men huvudsaken var att vi gjorde av med våra gratisbiljetter och det är trevligt att åka till Växjö och äta på libanesrestaurangen Ali Baba.

Kommentarer
Postat av: M

Läs boken Försoning. Inte för att gråta men för att den är så bra. Enligt recensionerna är inte filmen riktigt detsamma.

2008-01-27 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0