Jag, Lennart?

Jag är nöjd med mitt nya frikort på badet och fotot är faktiskt bra. Det är bara en lite konstig detalj och det är att det står Lennart och företagskort på det. Jag förstår inte var de får allt ifrån men tänker nog inte säga något om det eftersom jag som sagt är nöjd med fotot.

Dagens snack hos frisören var bland annat Irland (han låg på hotellet och var sjuk där förra helgen), Kuba (som jag vill åka till innan Castro dör), slåtterbalk (som han vill köpa av oss) och hur glad han blir av sina roliga kunder (till exempel mig).

Jag har just fått en laddning nya skivor och tjuvlyssnar på Juanes som jag beställt åt svärmor. Aldrig hört talas om honom förut, men det är glad latino, lite typ Ricky Martin.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Besök Kuba! Var där 1998 samtidigt som Påven var där, och Clinton höll på med Levinski affären.

Det är verkligen värt ett besök.

2008-01-28 @ 17:06:29
URL: http://verkspolarna.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jag hoppas att det blir Kuba i sommar men påven och Clinton lär vi ju inte träffa...

2008-01-28 @ 18:42:52
Postat av: Patrik

Det tycker jag absolut Ni ska göra. Inte så poppis att åka dit på sommaren, men det är ju mestadels kulturen man åker dit för.

2008-01-30 @ 15:50:22
URL: http://verkspolarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0