Nyponsoppa och glass

Nu har jag varit och hälsat på en kompis som flyttat till Ivla, några km från stugan men jag hade aldrig hittat dit själv utan som tur var hade jag en annan kompis som fick köra framför och visa. Vi kunde inte åka i samma bil för hon skulle vidare på mobiliseringsmöte efteråt. De ska starta mobb på landsbygden... Hos kompisen i nya huset fick vi nyponsoppa med glass, det är hennes specialitet. Vi doppade skorpor och konstiga jordgubbsgodisar som hette Floppy någonting som jag hade köpt, tittade på deras två makalöst söta ooch roliga kattungar och hade allmänt trevligt. Förutom att den ena kattungen lekte så vilt så han höll på att hänga sig i sitt eget halsband, efter att han tuggat och slitit i mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0