Storm på gång

Jaha, jaha, då var det dags för storm igen. Det är inte vad vi behöver här kan jag säga. Det är väldigt sällan man känner ett trängande behov av en storm men vi har varit sällsynt drabbade här och då tycker jag att det räcker!

Jag har varit på after work med jobbet men det var ingen buffé idag så jag testade nya menyn på Harrys och de hade lövbiff som var god. Sambon jobbade sista dagen idag på gamla jobbet och kom också ut en sväng och firade efter att ha bastat med ett par kollegor.

Jag har pratat med Kitsch-Kalle som var bakis och hans kompis som ska till Colombia. Så fick jag berätta både att jag var i Italien 1978 och i Colombia 1982.

Snart är det utröstning på Let´s dance. Jag hoppas att Ulf Larsson snart åker hem, han är för sorglig.

Kommentarer
Postat av: Maria

nä, fler stormat tycker jag inte ni behöver! Inte vi heller... Tur att ni iaf inte behöver ut o vakta får.

2008-01-18 @ 22:42:34
Postat av: Patrik

Henrik är stormen döpt till...

2008-01-19 @ 13:37:59
URL: http://verkspolarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0