Tre projekt och en födelsedag

Idag började sambon på nya jobbet på Forskning och utveckling. Han blev raskt inkastad i tre projekt. Som tur är så ligger det inte för honom att bli nervös eller stressad över jobb och han har bara flyttat hundra meter bort och känner dem han jobbar med så det ska nog bli bra. Jag kan nästan inte tänka mig någon som är bättre lämpad att jobba med utveckling för han håller på och uppfinner saker och fixar och grejar hela tiden. För mig tar det bara stopp. Om jag ställs inför ett problem så tittar jag på det snabbt och säger "det går inte." Ställ mig framför en maskin och jag törs inte peta på den.

Vi har just varit hos svärmor som fyller år idag. Jag hade köpt en synnerligen suspekt skiva som heter Oriental nights och hon gillar sådan musik så den blev uppskattad.

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till, till sambon! (Förmodligen behöver han det inte, men i alla fall.) Låter som ett spännande jobb.

2008-01-22 @ 00:40:28
Postat av: Maria

hälsa och gratta K till jobbet (för det tror jag inte jag gjort ännu?)
Jag vill inte heller bli inkasta

2008-01-22 @ 08:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0