Fratellis

Jag hoppas att jag stavade rätt nu för annars kommer det här att bli ett pinsamt inlägg. Fratellis är Ljungbys nya fik med storstadsstuk och betyder syskon på italienska. De har väldigt god och fånigt dyr italiensk glass. Personalen är glad och trevlig, inredningen ljus och fräsch, fast det är inte särskilt bekvämt att sitta i en visserligen skön soffa men behöva böja sig i en jag vet inte hur många grader vinkel för att nå fram till det låga bordet. Det ger ett klåpigt intryck att stava fel och kan man inte stava tycker jag att man ska ta hjälp. En missad bokstav här och där är inte hela världen men på ett snabbt ögnande över kakdisken var det alldeles för mycket som skar i mina ögon; coccoskaka, cheescake, chockladpaj... Jag vet att jag är petig, någon yrkesskada ska man väl ha.

Kommentarer
Postat av: Maria

tur att vi redan sagt att vi skall hälsa på

2008-07-09 @ 20:06:02
Postat av: Anonym

Fiket heter Fratelli men alla kan ju göra fel=)

2009-08-21 @ 19:52:21
Postat av: Ylva

Oj, pinsamt! Okej, Fratelli, ska det vara!

2009-08-23 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0