Härliga England!

Jag tycker mycket om England! Det är jättepraktiskt att ha en svärmor därifrån och en svärmormor att hälsa på i Southend, även fast hon har flyttat till ett hem så att vi inte har gratis sovplats längre. Hotellet var rätt dyrt, med mina mått eftersom jag inte är van att bo på hotell och tycker att 65 pund/natt är mycket pengar, men bättre läge kunde jag inte önska mig. En tvärgata till High street och så gott som granne med fantastiska varuhuset Royal där båda favoritaffärerna TK Maxx och Primark finns!

Engelsmännen är trevliga, artiga, avslappnade, vulgära och roliga att studera, ibland allt på en gång. På puben kan man se både tjejer och äldre damer med urringningar som inte är av denna världen. De super och svär lika bra som männen. Det fanns "exclusive" Kopparbergs cider fast det köpte inte jag för jag ville hellre dricka Strongbow, Bulmers och Magners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0