Nog nu!

Jag har varit ganska förskonad från taskiga kommentarer och jag vill ju gärna att ni ska kommentera men det är fegt med anonyma kommentarer. Även om man bara sätter ut sitt förnamn känns det mycket roligare än att inte skriva under alls. Det är något dumhuvud som brukar skriva helt meningslösa kommentarer och jag fattar inte ens varför man läser min blogg om man bara tänker vara negativ. Jag antar att det är någon/några på Sunnerbo som inte gillar mig, men jag tycker att det är väldigt lågt (lägre än Glocalnet...) att ge sig på mig här i mitt, kanske inte alltid så privata men dock, privatliv. Från och med nu tänker jag ignorera eller ta bort elaka kommentarer. Jag vet att det kan råka bli anonymt och det är även snälla människor som inte sätter ut namnet, men som sagt, skriv hellre under med initialer, smeknamn eller vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med dig, ibland fundrar jag på att lösenordskydda inlägg så folk blir tvugna att tala om vilka de är m de vill veta allt om mitt liv

2008-07-09 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0