Patrik på paviljongen

Så säger man kanske inte men jag kan inte låta bli alliterationen. Jag och en kompis var och lyssnade på Patrik Sundin och hans band i paviljongen i Järnvägsparken idag. Mycket trevligt och bra på alla sätt! Väninnan satt och var helimponerad och sa att åh, vad bra han är för att vara så ung och vilka bra texter och han ser inte ut som att han låter sådär, han låter så vuxen och oh och ah och åh! Jag höll med men försökte ta det lite lugnt med groupandet eftersom halva hans klass satt framför oss. http://patriksundin.se

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men de hade en oerhört kass ljudbild.. Jag och en klasskompis satt och förfärades över att det var tre esteter med i bandet och ändå lät det så förskräckligt..

Men de var ju duktiga ändå :)

2008-07-25 @ 15:21:02
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Ljudbild? Det vet jag inte vad det är. Det var svårt att höra när han pratade och när mc-killarna börnade förbi men sången hördes bra.

2008-07-26 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0