Sängloppor?

Sådant här händer nog bara mig. Och så sambon nu då. Det måste vara någon slags ohyra i sängen för trots att jag bäddade rent igår så har jag fått nya utslag under natten och sambon börjar också få några. Jag ligger extremt stilla när jag sover (mamma har sagt att hon ibland har varit tvungen att titta efter ordentligt för att se om jag lever) och vaknar inte ens även fast någon försöker äta upp mig! Om inte fotona vi tagit på utslagen visade så mycket naken kropp så skulle jag lagt ut dem här. Det är verkligen något ovanligt eftersom inte läkaren hade sett något liknande. Apotekaren (eller vad det heter) föreslog psoriasis eller bältros men det hoppas och tror jag verkligen inte. Hon såg bara min sinnessjuka överarm som faktiskt ser exemisk (nytt ord?) ut.

Kommentarer
Postat av: Maria

låter ju som fågelloppor eller nått? men ni har ju inte katter i sängen så hur sjutton har du fått dem?

2008-07-18 @ 17:02:56
Postat av: Helena

Hur billigt var hotellet i Southend? Ni kanske fick med er nåt från sängkläderna/madrassen där....



Till Sverige på söndag! Kanske bäst jag tar med mig sovsäck.... :-)

2008-07-18 @ 23:42:43
Postat av: Ylva

65 pund natt tycker jag skulle kunna räcka för att inte få med sig objudna gäster hem. Tror vi blivit av med odjuren nu och har inte legat i gästsängen så jag hoppas det är lugnt...

2008-07-19 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0