Svarta ögonbryn

Nu har jag testat att färga ögonfransar och bryn själv, innan har jag haft hjälp av kompisar. Jag tror jag ska lära mig att det är för lång tid att ha färgen i brynen i en kvart. Fransarna blev okej men brynen blev väldigt, väldigt mörka och inte ens likadana. Visserligen tycker jag det är fint med ljust hår och svarta ögonbryn som Ewa Fröling hade i Fanny och Alexander, men jag kanske skulle ta och göra så det ser naturligt ut någon gång.

 Foto: www.filmstars.se/images/froling-ewa.jpg

Jag har visst alltid haft en svaghet för kontrasten mörka bryn/ljust hår. När jag gick i sjuan hade jag en fantastisk upplevelse den dagen jag praoade i skolköket, de serverade ärtsoppa och jag fick dela ut ost. De avancerade tjejerna i klassen pippade som kaniner och jag fick fråga de snygga killarna (några med ljusa hår och mörka bryn) i nian om de ville ha ost... Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0