Vegetarisk grill

Nu har jag min vegvän här och det är lite svårt att veta vad man ska ha för mat när hon inte äter kött och jag inte äter grönsaker... Jag har visserligen blivit mycket bättre mot innan när nästan det enda jag åt i grönsaksväg var tomat, men jag kan ju inte gärna bara ge henne tomat och gurka. Vi har blivit bjudna på middag till en annan vegetarian ikväll så det blir nog grillning av majskolvar (som är gott) och lite annat, mer fantastifullt än vad jag kan åstadkomma. Till oss tar vi med lamm, för vi har mycket i frysen vi vill äta upp. Först ska vi ut till stugan och ha fårsafari och hoppas att väninnan inte tar illa vid sig när vi sedan äter upp  förra årets lamm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0