Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?cat=451:

1. Brukar du lyssna på programmet Sommar?

2. Är det någon av årets sommarpratare du är nyfiken på och vill höra prata i radion?

3. Brukar du lyssna på radio? Vad för slags radioprogram i så fall?

4. Om du fick önska någon som skulle sommarprata: vem skulle det vara?

1. Nej, jag brukar skriva upp dem som jag vill höra och sedan blir det oftast inte av ändå för att jag inte hittar P1 och för att jag inte radiolyssnar den tiden på dagen. Jag vet att man kan lyssna på datorn också, men det händer nästan aldrig att jag gör det.


2. Fredrik Lindström, Lars Winnerbäck, Peter LeMarc, Annika Norlin och Mikael Tornving. Två roliga män och tre musiker.

3. Jag lyssnar på radio när jag äter frukost. Då är det Rix Morgonzoo med Titti, Gert och Roger. På eftermiddagarna är det Adam och Gry.


4. Mauro Scocco. Han har gjort det en gång och det var jätteroligt faktiskt, trots att man inte tror att han är någon jättehumorist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0