Maxi-kul

Att gå på ICA Maxi är det roligaste jag har. Jag gillar deras nya avdelning med produkter för honom, för ansiktet, för håret, förhuden. Så står det inte på skylten men det hade varit roligt om det gjort det. Man ska ta vara på de små glädjeämnena. De stora med.

Sambon undrade vad jag pysslade med när jag satt och inventerade min smyckesamling i jakt på en lillfingerring. Med åren har mina fingrar ändrat storlek så det är lite olika vilka fingrar som kommer i vilka ringar. Sambon föreslog att jag skulle köpa en ny ring. Har någon hört talas om en man som uppmuntrar en att köpa smycken? Jag bad honom att köpa en ring till mig nu när han är i Schweiz, gärna en i Tobleroneform... Han är på blixtjobbresa ett par dagar och kommer knappast att få se något av landet. Synd, för det är vackert där även om det jag minns mest från familjens bilsemester på åttiotalet var att vi hade lagt enorma Toblerone i fönstret vid bakluckan så att de smälte och jag drack ur förpackningarna.

Kommentarer
Postat av: Maria

meeeeeeeeen skule inte han sluta arbetsresa när han bytte jobb?

2008-06-30 @ 21:48:48
Postat av: Ylva

Jo, och han brukar fråga sig om han är resetekniker nu igen...

2008-07-01 @ 11:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0