Dalhalla

16905-44
I somras var jag och ett par kompisar i Dalhalla på packmopedskonsert. Dalhalla är ett mäktigt gammalt kalkbrott och så här såg det ut. Jag vill åka dit i sommar igen. Packmopedskonserten kommer dit den 30 juli. Vi ska på Iron Maiden på Ullevi den 26 juli så sambon kan komma att tycka att det är lite tight. Men jag gillar alla årets artister och vill, vill, vill! Dit kommer Göran Samuelsson (initiativtagaren till idén att köra runt mellan turnéställena på packmopeder), Ronny Eriksson, Idde Schultz, Anna Stadling, Uno Svenningsson, Staffan Hellstrand, Stefan Sundström och Titiyo. Dessutom vill jag gå på Visfestivalen i Västervik 10-12 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0