Favoritaffär, TK Maxx

Det var värst vad många kommentarer jag fick här från gulliga tjejer när jag skrev om Monki. Så det är så man gör om man vill ha många besökare, man skriver om kläder och affärer. Det är inte vad jag har tänkt att den här bloggen ska handla om, men okej, jag kan väl bjuda på lite mer shopping. Min favoritaffär är TK Maxx i Southend. Undrar om jag får komma dit någon mer gång. Nästa gång får nog sambon åka ensam till England och hälsa på sin mormor eftersom hon bor på ett hem nu och det inte finns någonstans att sova över. TK Maxx får in en massa kläder hela tiden av alla möjliga märken. Ofta är det provkollektioner och last season, sådant som jag aldrig köper annars. Roligt är att det är riktigt billigt också! Jag har köpt ett par DKNY-jeans, en Fornarinatopp och en Marubaddräkt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0