Grogg och ägg

Eftersom vi bor i Ljungby som är alla oväders högsäte har vi nu fått snökaos. Jag tror att vi har haft alla väder som finns. Stormar, översvämningar, torka (det var länge sedan), tromber och så snö nu då. Vi ska barrikadera oss i stugan. Först är det brunch hos danska grannarna och med tanke på hur det var förra året så räknar vi med kopiösa mängder mat och snaps. Sedan kanske vi ska basta med andra stuggrannar. Vi tänker oss en helg med grogg och ägg. Jag brukar varken grogga eller ägga (egga?) särskilt mycket men får väl offra mig för att fira in påsken ordentligt så den inte blir ledsen. Så vet ni var jag är om jag inte kan blogga på ett tag. Insnöad i liten stuga.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0