I jönköping

Jag tycker det är ohjälpligt coolt att blogga på resa. Nu sitter jag i Jönköping. Det blir nog inte mycket häftigare än så! Jag har just kollat mail och konstaterat att jag lyckats spika en middagsdejt i Göteborg ikväll utan att använda mobilen (eftersom jag väntar på mitt nya abonnemang och inte har så mycket pengar kvar). Nu gäller det bara att försöka övertyga kompisen om att våfflor visst räknas som mat och att jag är berättigad till minst en våffla så här på våffeldagen. Om det inte går får jag väl leva på att jag fick våfflor hos en kompis i lördags. Och tjata på en annan väninna med våffeljärn att hon ska bjuda mig snart. Nej, jag har inget eget våffeljärn och vet knappt om jag vill ha något heller. Har fullt nog i köket som det är. Vi har fortfarande inte hittat någon lämplig förvaringsplats för alla formar vi hade under ugnen förut, som blev hemlösa när det visade sig att den nya lådan under ugnen är minimal och bara rymmer en plåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0