Made in Sweden och Kent

Igår var jag på estetmusikalen Made in Sweden. Det var roligt. De ska åka till Tyskland med den och har gjort en egen version av Man ska ha husvagn som heter Man muss mobil sein. Snart ska vi åka till Växjö och gå på Kent. Man kan aldrig få för mycket lajvmusik! I sommar ska de ha utomhuskonsert vid Kronoskogsbadet. Håkan Hellström kommer hit och flera stora artister som inte är riktigt klara ännu.

Idag när jag kom ut från ICA stod några av mina tjejer och delade ut påskliljor, fint. Det är mina elever när de är gulliga, skolans om de är jobbiga. Idag var de flesta på bra humör eftersom det var sista lektionerna före påsk. En av rektorerna kom in och önskade glad påsk och en av lärarna (som jag också pepprat med lammbilder) sa att jag ska hälsa mitt påsklamm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0