Backa bil

Idag skulle jag köra till stugan. Jag körde så långt in i garaget det går i jakt på backen innan jag gav upp och frågade grannen om han kunde backa ut min bil ur garaget. Han är så konstig så han fattade nog inte hur konstigt det var, men han är lastbilschaufför så han måste tycka att jag är dum. Jag har varit med om förut att det är en knapp under växelspaken som man ska dra upp när man backar men den här gången fattade jag inte det. Vi ska ha personalfest nästa vecka och ett pysselmoment är något med att köra lastbil. Jag tror inte att vi ska ha mig på det...

www.aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Lånade Cs bil när min var på verkstaden, skulle hämta den i deras garade på mogonen o hittade inte backen. L fick bakca ut den åt mig för jag var trött o vägrade fatta att backen låg uppåt när jag är van att den ligger neråt

2008-11-26 @ 21:50:40
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0