Bluesafton

Igår var jag visst på bluesafton och jag gillar inte ens blues. Jag är medlem i Ljungby festivalförening så jag stöttar dem och Bare Knuckle Fight är duktiga. Det andra bandet, Little Stalin, var också skickliga enligt en bluesfantast på plats. Intressant kväll på så sätt att det var lite andra människor ute än de som alltid är. Jag menar äldre personer, och så var det MC-killar som jag inte visste var så bluesiga av sig. En kille blev totalfascinerad av mina röda nylonstrumpor och sa att det var fina ponkalonger. Han var kraftig och hade ett generande stort skägg, men jag blev ändå lite smickrad. Jag pratade med en kille som jag bara mailat med innan och han kände inte riktigt igen mig från Yfronten. Nej, jag brukar ju inte ha min skinnklänning och vara sådär sminkad så ofta.

Nu är det strax dags att gå på popquizfinal! Mest spännande är att jag inte vet vilka som ska vara med i mitt lag. Vi hade tolv platser bokade från början och det ska vara sex personer i ett lag, så vi bir nog två.

www.klippankontoret.se

Kommentarer
Postat av: Mor

Roligt att du har börjat tala dalmål. Bir ju bra!

2008-11-15 @ 19:42:14
Postat av: Ylva

Oj, ja, hä bi nog bra hä.

2008-11-16 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0