Glad utvecklingsstörd

Utvecklingsstörd vuxen man: "Har de julkalendern för TV här?"
Jag (står utanför Netto): "Ja, det tror jag."
Utvecklingsstörd: "Tror du det räcker med en tia?"
Jag: "Det vet jag inte."
Utvecklingsstörd man rusar in i affären, kommer strax tillbaka till kassan med en kalender och en tjej som hjälpt honom hitta den, tränger sig förbi kön och ger tjejen pengar. Kommer ut ur affären helt exalterad: "Iiiihihihi!"
Jag: "Räckte tian?"
Utvecklingsstörd: "Jaa, det kostade en guldtia." Cyklar glatt iväg.

Själv är jag inte alls så välvilligt inställd till Anders & Måns som ska ha julkalendern. Men barn och utvecklingsstörda kanske gillar dem.


www.expressen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0