Johan Palm

Igår var det ett konstigt Idolavsnitt. Först fick man se ett av Johans fans bli riktigt fullblodshysterisk. Sedan plockade de upp henne på scenen så att hon fick krama Johan och säga vad hon hette (fast det visste hon knappt). Johan skötte sig som vanligt. Lite svårt att kalla det han gjorde för gospel men det var det som var kvällens tema. Laila sa at det är svårt att sätta plus eller minus för han är den han är, Johan. Jag tycker nog ändå att de ska kunna säga "du kan ju inte köra rock-jag vet inte om jag ska likna Robert Smith i Cure eller Maja i Sounds- oavsett vad det är för låt". Det konstiga var att efter att Johan gjort det han brukar och fansen var galnare än någonsin... blev utröstad! Jag röstade på Alice och är nöjd, men jag fattar inte hur alla Johans fans inte har kunnat skrapa ihop tillräckligt med röster. De kanske är så små att de inte betalar telefonräkning själva?


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.744453&renderingdepartment=2.19545 

Idag är det antiköpdag. Det tänker jag inte bry mig om för vi måste ut och ladda upp inför pizzabaket ikväll. Vi kan ju inte bjuda folk på pizzafest utan mat heller. Vi ska till Matdesign, en delikatessaffär som öppnar idag. Det räknas inte som onödig shopping att köpa mat, och sådant som man kan äta och dricka. Jag ska nog ha antiköpdag imorgon i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0