Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?cat=13 


1. Så klart vi önskar oss hårda julklappar, eller hur? Vilken bok önskar du dig i julklapp?

2. Idag kom provtrycket på den första t-shirt jag tagit fram för Kulturbloggen. Jag är sådan där som gillar att ha olika t-shirts med olika tryck. Jag har thirt med Depeche Mode, Van Morrison, Patti Smith och Leonard Cohen. Vem vill du ha på bild på en tshirt.

3. När jag beställde t-shirt med Kulturbloggen på kunde jag beställa en keps också. Men jag avstod. Keps är för mig rätt omodernt. Vad tycker du? Vilken plagg tar du bara inte på dig?

4. Om du önskar dig ett mjukt paket, blir det då en tshirt? Eller vad blir det?

1. Nej, jag vet inte vad jag skulle kunna behöva äga för bok, jag lånar de flesta.
2. När det nu är populärt med politiker-tröjor skulle det vara kul att ha en med jordbruksminister Eskil Erlandsson eftersom han är härifrån.
3. Jag är inte heller någon kepsmänniska. Strumpor är tråkigt så jag vägrar fortfarande så långt det går. I mina kängor och gummistövlar går jag utan och på jobbet har jag inte strumpor i sandalerna för det är fult.
4. Man kan aldrig få för många toppar!

Kom ihåg - Aldrig strumpor i sandalerna!www.factotum.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0