Modeshow

Jag har varit på modeshow på skolan. Det är ett par tjejer som har det som projektarbete och de körde showen för niorna med föräldrar förra veckan med information om de olika programmen. Jag tog med min optiker dit. Varför inte, liksom? Först träffade jag henne hos en gemensam kompis som sedan flyttade och då tänkte jag att hon kanske kan hänga med mig på kulturevenemang i stället, när nästan mesta kulturkompisen drog iväg. Jag tycker det är tufft med en ung tjej som är optiker. Hon är 23 år och nyutbildad. Showen var bra fast de sa inget om kläderna förutom vilken affär de kom ifrån. Några killar visade kalsonger, det är rätt kaxigt.

www.aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0