Pictionary

Jag har äntligen fått spela mitt Pictionary som jag haft i flera år men knappt spelat alls. Det är jätteroligt men när vi har fest brukar vi mest äta och dricka. Pizzafesten igår var lyckad och vi hann med mycket. Den första gästen kom vid tolv, före oss faktiskt för vi befann oss hos svärmor och tittade på hennes spis (sambon försökte se varför den inte funkar) och kompisen från Göteborg fick ta sig en promenad vid stugan i väntan på värdparet.

Vi gick en liten runda senare när två andra gäster anlänt, ned till danskarna för att bjuda in dem, och hittade en nybildad damm i en grusgrop där man kunde kasta stenar på isen. Sådant är ju roligt.

Sedan blev det Pictionary, bastande, pizzabak, reggaedisco och allmän trivsel med tio personer i två rum.

Det gick ganska bra för mitt lag i Pictionary. Tills det danska paret kom och tjejen var superb på att gissa. Det här är Röda torget såg hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0