Renault Clio

Idag har vi varit i Alvesta och tittat på en bil. En Renault Clio, som den vi har fast nyare. Jag tycker att -04 är en ovanligt ny bil. Den är rätt full med sin bullrumpa, men vi ska inte köpa den för att den ska se snygg ut. Jag sa att vi inte kan köpa en bil med det negativa registreringsskyltsutropet UUU, men det tror jag inte sambon bryr sig om. Han tyckte jag skötte mig bra tills jag sa att bilen vi har är rostig när han frågade säljaren om han ville byta in den. Varför tar han med mig då? Va? Jag är verkligen helt kass på säljsnack, men sambon ljuger hej vilt och säger att vi har några andra bilar att kolla på, fast den senaste vi såg blev såld. Igår lyckades jag fixa en hyresgäst, så då var jag okej på att visa lägenhet åtminstone. Så då kanske vi får in lite pengar till nya bilen. Det blir nog denna.


www.blocket.se

Kommentarer
Postat av: Maria

När jag provkörde den modellen tyckte jag att växelspaken var helt hopplös... men det var kanske en sönderkörd visningsbil?

När L köpte bil lyckades jag se till så att han fick med en gummimatta till bagagen så ibland går det att ta med mig till bilhandlare

2008-11-17 @ 22:00:23
Postat av: stinnepigen

det måste vara den snygga inredningsdetaljen med de tre staplade toapappersrullar som gjorde susen. :-)

2008-11-18 @ 06:58:52
URL: http://stinnepigen.blogspot.com
Postat av: Ylva

Maria. Gummimatta, wow!



Stinnepigen. Ja, du fattar det här med stajling.

2008-11-18 @ 15:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0